Kryzys finansowy 2008 roku: Nauka na przyszłość.
Efektywna promocja swojej firmy to podstawa – przecież fakty są takie, że te pieniądze, które zainwestujemy w reklamę, pewnie szybko nam się zwrócą. Trzeba zwrócić uwagę, że choć w istocie promocja jest świetnym pomysłem, to jednakże nie jest powiedziane, iż w dosłownie każdym przypadku inwestycja w np. parasole reklamowe może się nam zwrócić. Przykładowo – jeśli mamy lokal podający kebab, a różnego rodzaju parasole z choćby nazwą baru rozdamy dla ludzi nie jedzących mięsa, to stracimy pieniądze.
Naturalnie przykład z wegetarianami jest całkowicie wzięty z sufitu, lecz bardzo dobrze on pokazuje, że czymś naprawdę istotnym jest to, aby parasole czy kubki reklamowe rozdawać dla osób, które przynajmniej teoretycznie są zainteresowane kebabem. Czyli gadżety bardziej warto rozdawać pracownikom biur będących w okolicy. Zasadniczo jest tak, iż nieumiejętna reklama może przynieść nam często więcej szkód, niźli pożytku. W naszym kraju tych firm, które mają we własnej ofercie projektowanie i produkcję takich gadżetów jak np. torebki reklamowe raczej nie brakuje, a więc odnalezienie agencji reklamowej to formalność.
1. Dowiedz się teraz
2. Przejdź dalej
3. Sprawdź tutaj
4. Tutaj
E-commerce w erze post-COVID-19.